X-Wing

13:05 by
Başka bir Star Wars iş. Evet, ben bu destan seviyorum. Güzel Kalıplar kiti bazı detayları eklemek için gerekliliğini hissettim montajı, çok kolay mükemmel. Sıfırdan iş çok her zamanki gibi, stiren adet ile yapılır. Model Hava akrilik boyalı, ben beyaz boya önce ön-gölgeli. Kırmızı işaretler yerine çıkartmalar kullanarak maskeleri kullanılarak boyandı, onları daha kolay boya düşünüyorum. Paneli hatları ile işaretlendi sürgülü kalem. Ben gemi bu tür güzel bitirmek için hile kaldırdı elemanlarının keskin bir profil yapmak olduğunu düşünüyorum, bu R-2 ünitesi arkasındaki panelde özellikle önemlidir, bunun için emaye ince ile seyreltilmiş siyah yağlı boya kullanılır görev. Ben saldırı pozisyonda kanatları ile gemi görüntülemek istedim bu yüzden gemi desteklemek için bazı yuvalar oluşturmak için gerekli. Muhtemelen İsyancılar bu bana bu konuda bazı emperyal tesiste incelenmektedir yakalanan bir savaşçı olabileceği fikrini verdi bu yüzden gemilerin bakım yapmak için daha iyi bir sistem olurdu. Bazı resimde o tür deli olduğunu fark edebilirsiniz ama ben bu fikri geliştirmek için kokpitte bir imparatorluk pilotu ekleyin.  Diego Quijano.











0 yorum:

Yorum Gönder